sobota, 30 marca 2013

Trochę planów na kwiecień

Czuję się zainspirowana Waszymi blogami i informacjami, które u Was znajduję. Te wpisy, artykuły, filmiki, odnośniki, zdjęcia... to wszystko wpływa na mnie niezwykle motywująco. Dziś zakochałam się w blogu:
http://fitsport1.blogspot.com - pozdrawiam autorkę (nie wiem, którą stronę z kolei już czytam) :)

Od trzeciego kwietnia zaczynam wyzwanie przysiadów.
Czyli pierwszego dnia pięć przysiadów i codziennie zwiększam ilość o kolejne pięć i tak przez 20 dni, kiedy dojdę do stówy. Ciekawe, czy się uda... Będę informować na bieżąco. Wyzwanie znalazłam na blogu www.bycidealna.pl

Jako początkująca biegaczka (mam nadzieję) czekam na zejście śniegu. Chcę zacząć. Kupiłam lekturę "Bieganie metodą Gallowaya" (Jeff Galloway) i mam zamiar rozpocząć marszobiegi (dzięki którym mam nadzieję nie zabić swoich stawów kolanowych, bo jednak ponad sto kilo to nie mało), a docelowo biegi. W książce jest idealnie rozpisany plan biegowy na najbliższe pierdyliard dni - tego oczekiwałam od tego typu lektury. W zeszłym miesiącu kupiłam buty do biegania, wstawię Wam zdjęcie, kiedy tylko wyjdę na pierwsze biegi tej wiosny. Na jednym z wyżej wymienionych blogów znalazłam dziś genialne zdjęcie.



Moim must have na kwiecień jest również książka Ewy Chodakowskiej (a co tam, wejdę w tę modę) i chciałabym zdobyć jakimś cudem jej filmiki. Czy ktoś zna dokładnie kolejność ukazywania się ich w Shapie? Na Allegro są jakieś horrendalne sumy (dochodzą nawet do 180 zł za komplet!).

W marcu zaraz po wypłacie razem z chłopakiem kupujemy rolki - can't wait! Kiedyś uwielbiałam jeździć, a tu, gdzie teraz mieszkam - mam gdzie.

Plan na maj - kupić rower! Muszę odłożyć na niego ze dwa tysiące. Będzie to porządny góral.

2 komentarze:

  1. kocham rolki ! to najlepszy sposob na zgrabne nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku przeczytałam ten post i aż mi się zakręciło w głowie:)dziękuje:* nigdy nie sądziłam,że mogę kogoś zmotywować, oby tak dalej, robi się cieplej już będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń